Ben anneme hep derdimki anne seni bir gün görmesen hatta 1 saat görmesem ölürüm ancak bir anda annesi olmayanları düşündüm işte orda bir ''Ah''çektim ve şunu dedim 'herşey için şükürler olsun'Hayat
Dostlarımızın bize gösterdiği sevgiyi abartmamız, duyduğumuz minnetten değil, takdire ve sevilmeye ne kadar layık olduğumuzu herkese göstermek içindir.Öğünme, Eleştiri, Adalet, Evlilik, Dostluk
Büyük işler kuvvet ve vücut çevikliği ile değil; ihtiyarların kaybetmek şöyle dursun, daha bol şekilde kazandıkları olgun fikirlerle görülür.Olgunluk, Bilim-İlim, Adalet