Keşke diyorum hemde hayatımda demediğim kadar keşke, lakin fayda etmeyecek biliyorum. Ama keşke demeye devam ediyorum. Evet keşkelerle geçiyor ömrüm, akıllanmıyorum bir türlü, ders almıyorum olanlardan ve alacakları bimeme rağmen. Ya ben benPişmanlık
Ya da unuturum kim olduğumu,
Hatırlamam belki adımı bile,
Belki de çıldırır, deli olurum,
Sana kavuşmanın heyacanıyla...Aşk, Arzu, Ayrılık, Delilik, Ümit